Translate Le Moustache

luni, 15 octombrie 2012

Ok, fotografiem, dar pe ce printăm?


      Despre imprimante, tonere si alte alea am tot vorbit pe Omlette du Fromage sau chiar pe Octocat. Un om pasionat de fotografie, n-are cum sa nu fie direct interesat de subiect, avand in vedere ca o latura semnificanta a fotografiei este cea pe format papier. Nu ai cum sa fii pasionat de fotografie și sa te limitezi doar la fotografia digitala tinuta pe un card de memorie. Din punctul meu de vedere, fotografia devine arta doar atunci cand o transferi pe hartie. Hartia are viata, hartia ii da viata. Pe acelasi considerent. 

    Acestea fiind spuse, desi fotografia este arta doar pe hartie, pot spune ca tehnologia a evoluat considerabil. Nimic nu mai e ca pe timpuri. Nu in sensul in care developam filmul in camera obscura. Cu toate ca tehnologia a evoluat, putem mentine un echilibru intre acestea, echizitionand o imprimanta laser. Efectul e asemanator, in cazul in care alegem o imprimanta de calitate. Fireste, rezultatele sunt identice cu ceea ce am zis anterior si daca alegem o imprimanta cu toner. Important e sa luam in considerare raportul pret/calitate. Parerea mea.

    Recunosc cu mana pe inima ca am o imprimanta HP, cu toner compatibil hp. O am de ceva ani si ma inteleg extraordinar de bine ea. Calitatea fotografiilor a ramas aceasi chiar si dupa imprimarea lor pe hartie fotografica. Nimic schimbat, nicio aberatie cromatica... nimic! Calitatea de tip europeana n-am gasit-o decat la www.toner-europe.ro. Cum spuneam, calitate și preț invers proporționale. Ok, eu am HP, însă pentru cei ce dețin altfel de imprimante, tot la Toner Europe se găsește toner compatibil pentru toată lumea, având în vedere că sunt câteva brand-uri mari și late. Și da, vorbesc doar de cele ce sunt în stare să scoată fotografia în parametri normali.

    Iată și câteva exemple de fotografii făcute în week-endul ăsta. Fotografiile sunt găsibile și pe October Photos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!