Translate Le Moustache

joi, 11 octombrie 2012

Îți promit doar ceea ce-ți pot da...

      Să vorbești despre promisiuni e ușor, cum e la fel de ușor să le faci. Unele promisiuni sunt făcute să fie încălcate, se zice. Unele promisiuni sunt făcute să fie încălcate pentru că unele promisiuni nu trebuiesc făcute. Îți trebuie o mare doză înțelepciune pentru a ști ce trebuie să promiți și ceea ce nu, tocmai pentru că un anumit cod de onoare spune că promisiunile făcute, trebuiesc respectate, iar dacă ai promis ceea ce nu trebuia să promiți, acum ești în postura de a face ceea ce nu e bine. 

    Cuvintele cu o anumită rezonanță se rostesc cel mai bine pe-un fundal sonor. Te simți ca-'ntr-un film. Tocmai de-aia, am pus cap la cap niște idei, le-am scris pe câteva coli de hârtie și le-am adăugat pe fundal The Irrepressibles - In this Shirt. Se citește și se-ascultă în același timp. 

Melodie: The Irrepressibles - In this Shirt
Program editare: Sony Vegas 9

Oktal, promisiuni respectate. Din 1999


     Un magazin online trebuie să-și respecte promisiunile în tot timpul. Un magazin online trebuie să țină seamă că în jurul promisiunilor respectate se învârte toată afacerea pe care o întreprinde. Au existat magazine online de unde am mai cumpărat, dar și unele pe care am învățat să le evit. Am revenit acolo unde am fost sfătuită că nu e chiar de indicat să achiziționez acel produs pentru că nu se pretează cerințelor mele, recomandându-mi, mai cu seamă alt produs (nu, nu unul mai scump, ci doar unul mai bun). Am revenit acolo unde mi s-a promis garanție, iar atunci când am avut nevoie de ea, mi-a fost acordată fără niciun fel de ezitare. Am revenit la magazinul online ce mi-a promis o anumită dată de livrare (prestabilită de mine), produsele ajungându-mi acasă la termen. Am revenit acolo unde mi s-a promis amabilitate și unde chiar am primit amabilitate. Am revenit la Oktal.ro! Pentru că Oktal promite doar ceea ce trebuie să promită. Pentru că Oktal își ține promisiunile făcute. Din 1999, chiar...

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!