Translate Le Moustache

marți, 16 octombrie 2012

O parte din mine

      Dacă stai bine și te gândești, ca să fii blogger n-ai nevoie de cine-știe-ce birou complicat. Maxim îți trebuie un computer. Pe timpuri, nu exista blogging-ul, iar cei cu zvâc scriitoricesc își cumpărau o mașină de scris sau se angajau la un ziar, unde-și puteau satisface foamea de senzațional. Am menționat cele două variante pentru că bloggerii sunt de mai multe tipuri (pe care n-am să le enumăr acum, pentru că n-are rost). 

     În zilele noastre, ceea ce e în plus față de un laptop/desktop, reprezintă pasiunile suplimentare ale bloggerului respectiv. Iar dacă nu vorbim despre pasiuni, vorbim de amănunte ce-i definesc firea și modul în care vede el lumea. Se spune că în funcție de cum arată colțul personal, poți dibui multe lucruri despre respectivul om. Trebuie numai să fii atent. 

      Cu siguranță nu mi-ar plăcea să aud ce are altcineva de spus despre mine, după doar o ,,uitătură” la biroul meu. Mai ales judecând după faptul că biroul meu arată câte un pic diferit de la lună la lună. Motivul? Sunt Balanță, drept pentru care mă plictisesc rapid de ceea ce mă înconjoară (vorbind strict de lucrurile fizice, palpabile). Spre a dovedi afirmația, atașez o fotografie a biroului meu datând din decembrie, 2011. 

      Îngrămădeală, monitoare, laptop, reviste cu specific foto, Garbo pe pereți, candelabre victoriene, păpuși tomnatice, scrisori primite, jumătate de urs, ceas ce nu funcționează, router și placă de sunet care să răsune. 


       În prezent, monitorul sus pe mobilă în cutia originală, ordinea-i un pic mai mare, biroul mai aerisit, pixurile în recipientul lor, în locul lui Garbo tronând o poză cu mine și motănelul meu, Oz (pe vremea când avea două luni), autografele celor de la Nightwish - pe vremea când încă erau cu Tarja Turunen, același laptop, aparatul clasic pe film, Smena 8MM... și motanul Oz în carne, oase, blană și coadă. 





Cum aș vrea să arate?

      Nu, n-aș schimba mare lucru, pentru că, deși îmi plac schimbările, substratul rămâne același, în ton cu personalitatea mea. Aș adăuga, în schimb, asta:




...nu, fără monitor și tastatură! Ci doar Tower-ul! Tower System se găsește de vânzare la Mobexpert (click aici pentru pagina de Facebook). Ar da ordinii haine noi. 

Oameni responsabili de existența postării: Blogal Initiative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!