Translate Le Moustache

luni, 8 octombrie 2012

Odată cu vârsta...

Îi frig și confortabil în casă. Îi confortabil pentru că în sfârșit mă pot înfofoli în plapumă, în așternut, în perdea, în cuvertură sau chiar în covor și să huzuresc de-acolo cu plescăituri mulțumite. Totodată, e și timpul redecorărilor. Pentru că nu degeaba mă tot înfofolesc eu în articole de decorări interioare. E timpul de foit mobila de colo-colo. E timpul de schimbat robineți la baie, de cumpărat alt colac la wc și de făcut băiță motanului, care-a fost cam obrăznicuț zilele astea. 

Cuvertură de pat ITZA, îmi cam place. Serios, că da. Pe negru ori mov. Pe roșu, chiar. Asortată cu ready made - perdele si draperii gata confectionate. Îmbătrânesc și deja se simte. Înainte nu aș fi dat nici doi lei ridichea, când venea vorba de redecorări. M-ar fi durut la 24 cm de cot. Cumva, acum lucrurile s-au schimbat. Acum nu mă scoți nici cu garda dintr-un magazin de amenajări interioare, putând petrece acolo chiar și ore întregi, calculând culori, materiale, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!