Translate Le Moustache

joi, 25 octombrie 2012

C.S.I Galați: Gogoașa Gone!

       Eram polițist de prea mulți ani. Vechile clișee, vechile povești. Omul cu gogoașa, omul cu cașcheta... Devenise plictisitor. Viața mea devenise plictisitoare. Aveam nevoie de ceva care să-mi facă sângele să clocotească, să-mi dea un sens! Să devin bărbatul de altă dată! Să am parte de cazuri interesante. Și s-a întâmplat!

     Totul a început în ziua în care prima gogoașă a dispărut din frigiderul de la muncă. Gogoașa mea! Degeaba am scris afișe pe ușa frigiderului cum că ,,nu le mânca, sunt expirate!” sau ,,uite și un bon de masă, poate gogoașa aia-ți face sete și n-ai cu ce să-ți cumperi o citronadă!” timp de zile întregi. A luat bonul de masă și-a desenat un smiley-face pe afișul meu. 

    M-am gândit că dacă pândesc o zi întreagă frigiderul, stând ascuns în spatele dulapului, avea să funcționeze. N-a funcționat. Dulapul pesemne că-i prea mic ca să mă acopere cu totul, astfel, hoțul n-a avut curaj să vină în timp ce eu eram acolo. A venit, însă, firește, în singurul moment în care m-am dus în locul unde până și regele se duce pe jos. Gogoașa Gone!

      Era destul de clar pentru mine; trebuia să vin cu un plan mult mai solid! Aici aveam de-a face cu un nelegiuit experimentat, nicidecum cu un hoț de ocazie. Aceasta a fost ziua în care am decis să apelez la cei de la Edimax. Auzisem de ei încă de acum câțiva ani, dar nu-mi închipuisem niciodată că am să ajung să am nevoie de așa servicii nișate. Iată cum îți oferă viața suprize! 

      Așa că, mi-am achiziționat camera ip IC-7100, plus un router wireless BR-6504n. Le-am conectat unul de altul, așa cum spunea materialul Youtube, mi-am downloadat aplicația EdiView pentru Android, am instalat-o și pe aia la fel de ușor, am pus camera fix pe frigider și-am așteptat uitându-mă constant pe ecranul smartphone-ului meu; deși aș fi putut-o atașa la fel de ușor și unui iPhone, desktop, laptop, etc. Plug and View-ul: soluția ideală. Camera avea capacitatea de-a pre-înregistra și de-a post-înregistra; clar aveam să-l prind! Și-atunci, să vadă el uraganul dezlănțuit! 

După câteva ore de pândit pe smartphone, misterul se elucidă, la văzul acestui screen: 


        Era Ioana, colega mea. Deși fotografia neclară, instictul meu de polițist nu mă-'nșeală!

      Îmi plăcuse de ea din prima clipă în care se angajase la noi la secție. Și, iată, ea îmi fura mie gogoșile!  Ce onoare! Case closed! Începând cu acea zi, am început să pun în frigider gogoși cu diferite arome, diversificând în fiecare zi. În cele din urmă, i-am lăsat chiar și un bilețel: ,,N-ai vrea niște gogoși de casă?”, având numărul de telefon ca și semnătură. 

       După trei ani...

      Eu și Ioana suntem căsătoriți și avem doi copii frumoși. Între timp, am instalat camere ip și în casa noastră. Avem câte una în fiecare cameră, cum cu Edimax se poate să vizualizezi 16 camere simultan. Una dintre ele e chiar pe frigider. Copii seamănă cu ea; adora gogoșile!

Mulțumesc, Edimax! 

Camera ip IC-7100 Edimax



Pentru Superblog 2012, proba cu numărul zece, Edimax.


Un comentariu:

  1. Puterea diabolica a unei simple gogoase. CIne ar fi crezut? Noroc cu tehnica asta ca altfel ne-am napadi degeaba ..

    RăspundețiȘtergere

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!