Translate Le Moustache

luni, 15 octombrie 2012

Home is where the heart is

      Mi-am imaginat o casă perfectă... Visez de mult timp la acea casă perfectă. Casa care să-mi activeze toate simțurile. Se poate, să știi. Se poate să te simți revigorat de un decor care să-ți definească ADN-ul. Se poate! Oh, și încă cum! Mi-am imaginat o casă suficient de mare încât să-mi găzduiască pisicile, să mă găzduiască pe mine și, din când în când să mă piardă în ea. Home is where the heart is. Au înnebunit salcâmii, am început să mă uit intens după amenajări interioare. A înnebunit și Iulia, nu doar salcâmii. Unde-i omul rebel căruia nu-i păsa? Nu-i. Sau, s-a mai cizelat un pic, încât să-și schimbe prioritățile.

      Pentru cine are copii, perdea de copii FROPABOR. Cui îi plac, pentru că pentru cei ca mine, cei ce nu se împacă cu ideea de-a crește pe cineva mofturos, există oricând cuvertura de pat DOWENDY. Minimalistă, aproape dulce. Aproape ireale schimbările oamenilor. Articolul draperie VANIACOR mi-ar fi plăcut în orice condiții, chiar și acum câțiva ani, când gusturile îmi erau ceva mai grim. Poate mă reprofilez. Blogging-ul și content writing-ul nu e tot timpul profitabil. De ce să nu mă reprofilez pe amenajări interioare? Că tot încep eu să-mi cizelez gusturile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!