Translate Le Moustache

sâmbătă, 20 octombrie 2012

Jurnalul bucătarului cu substanță cenuș(t)ie (V)

      Cele mai frumoase mese sunt cele pe care le împarți cu cei dragi. Familia este și ar trebuie să fie sfântă. Nu, nu ce înțelegeți voi prin ,,sfânt”, mai de grabă ceea ce înțeleg eu prin ,,sfânt”. Familia e cu adevărat sfântă, pentru că ea rămâne acolo, indiferent de orice. Familia nu te lasă baltă! Familia te susține, te ridică de jos și-ți dă imbold să mergi mai departe. Tocmai de-aia, unul din cei mai importanți oameni din viața mea este mama mea, ce mulți o confundă cu prietena mea - din motive obiective: nu-și arată vârsta și niciodată nu m-a tratat cu superioritate vreodată, așa cum cere un anumit cod  potrivit căruia îți săruți copilul doar atunci când doarme. 

      Tocmai din cauza asta, momentele cu cei dragi trebuiesc să se întâmple destul de des, amintirile trebuind și ele să se adune, pentru ca atunci când zilele sunt urâte, să avem ce să ne amintim. Tooocmai din cauza asta, sâmbata aceasta gătesc cu mama mea, sub stricta supraveghere a motănelului meu, Ozzy, firește. Ce gătim bun sâmbăta asta? Novac prăjit cu mujdei de usturoi și mămăliguță gustoasă! După cum urmează! 


Dacă nu ne descurcăm noi să-l tranșăm, reușește Ozzy!

În sfârșit tranșat, pus la sare, să dospească vreo zece minute!

Se părjește cătinel în cratița de aluminiu gros - moștenire de familie!

Se servește cu mujdei de ustutoi (rețetă ce am explicat-o aici),
mămăliguță făcută din porumb de la bunica
 și două feliuțe de lămâie. 

Pește, pește, mămăliga prăpădește! 

Nici nu are rost să vă mai povestesc ce sâmbătă frumoasă a fost și ce tare ne-am distrat! Bașca am mai mâncat și bine!

Postare inspirată de mâncărica bună a celor de la Restaurant Paradis by Carmolimp, din Brașov (Pagină de Facebook, aici). 
Campanie Blogal Initiative.




2 comentarii:

  1. Mare greseala am facut ca am intrat astazi la tine. M-ai atins exact unde ma doare: la clatite si la peste cu mujdei de usturoi. :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deși n-au fost făcute în aceași zi, ai idee de regulă ce bine merg împreună? Nu știu despre tine, dar după ce mănânc ursturoi, mă apucă așa o poftă de dulce!

      Ștergere

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!