Translate Le Moustache

luni, 22 octombrie 2012

Love is the only true adventure

       Când m-am uitat pentru prima oară pe site-ul Aventuria (anul trecut), mi-a venit aproape automat în minte gingle-ul de la James Bond - Dr. No, cel cu Sean Connery, din 1962. Probabil că doar Tom Cruise în Mission Impossible și Batman au mai avut parte de atâta distrație și aventurie, așa cum are Bond, James Bond de 50 ani încoace. Și, culmea, că și după ce s-ar aventuria pe-un râu ropotitor într-un caiac sau după ce ar sări câțiva boscheți pe-o bicicletă MTB Head Target, Bond ar fi tot scrobit ca abia ieșit din cutie. Așa-s englezii, până și la pijamale le stă papionul impecabil...

Ce-ți trebuie ca să devii erou?
...În cazul prezent, de curaj, accent britanic, pile la Regină... și-un costum la dungă. 

Ce-mi trebuie mie să fiu o super eroină?


      Pe mine nu mă cheamă Bond, deși în costum, afisând o postură androgină, nu mi-ar sta chiar rău. Marlene Dietrich și Liza Minelli ar aplauda. Filemele sunt filme. Filmele sunt inspirate de cele mai multe ori din viața reală. Dacă James Bond s-a ecranizat după scrierile lui Ian Fleming, sunt absolut sigură că și Ian Fleming are să se fi inspirat de undeva; poate din poveștile neoficiale ale celui de-al doilea Război Mondial... Poate!

    Poveștile, aventurile și eroii se nasc printre noi, iar noțiunea de S.F.-ul își poate schimba imediat denumirea în ,,verosimil”, atunci când cerul este limita. Cerul este limita cu Aventuria. Nu-mi doresc nici să salvez lumea și nici să devin celebră. Erou poți fi și la scară mai mică. Poți fi eroul cuiva, al unei singure persoane. Eroul cuiva ce nu a mai avut de mult o vacanță frumoasă, iar a cărei zile de naștere se apropie! Te-ai prins? Te-ai prins???


Cum am devenit eroină


      Mi-au plăcut mereu rulotele. Rulotele mi-amintesc de About Schmidt (2001, Jack Nicholson). Au o oarecare nostalgie artistică. Așa că, atunci când mi-a venit ideea să închiriez o rulotă cu 260 lei, m-am felicitat de trei ori. Nu tu friguleț noaptea, priza fiind priză (de 220 V, chiar), pătuț pufos, grup sanitar normal, cu apă care se trage, etc. Condiții de oraș întâmplate departe de smogul orașului. Plus nostalgia artistică. Okay, nu sunt chiar cea mai periculoasă James Bundiță, dar am spirit artistic. Măcar atât!

     ...Știam că-ți place muntele. Știam că ai să zici ,,oh, wow”. De fiecare dată zici asta când vezi muntele din România. Și mai știam că are să-ți placă aventuria mea în modul ,,cătinel”. Însă, ceea ce avea să-ți placă cel mai tare urmau să fie peisajele montane de toamnă. Asta chiar că n-ai mai văzut nicăieri! Nu e toamnă-n toată lumea, așa cum e la noi. Nu-i 1 Noiembrie ca cel de anul acesta. Și zâmbești. Iar din cauza asta, zâmbesc și eu! ...cu toată fața!

*

      A fost frumos. Mai frumos decât aș fi putut anticipa. Ne-am aventuriat pe Transalpina, am campat lângă un râu, am privit răsărituri de soare la margine de codru... și muntele, of muntele! ,,Oh, wow” ai zis, așa cum mi-am închipuit. ,,You are my hero!”, mi-ai completat imediat. N-oi avea eu curajul personajelor de film, dar ce-i al meu, e pus deoparte! În plus, nimeni nu știe să facă pe mortul în fața urșilor mai ceva ca mine... O eroină cu mare nevoie de confort, asta sunt eu! Eroină de rulotă. Into the Wild c-un happy end. Aventuria end. Zâmbești! He-he! Te-am văzut! Zâmbești! 

Love is the only true adventure. 

Și, ca să explic mai bine ceea ce am vrut să zic în postarea asta, click:


Trade tools
Sursă fotografie final: Aventuria.ro
Program editare foto: Fotofiltre
Program slide show: Sony Vegas Pro 9
Melodie fundal: Soundtrack Dr. No - James Bond (1962)


Superblog 2012, etapa numărul nouă, Aventuria.


P.S.  Pentru blogerii activi și aventurieri, Aventuria are și-un program de afiliere (eu îl folosesc). Detaliile, pe blogul Aventuria.


2 comentarii:

  1. Cand vine vorba de urs, nu vreau sub nici o forma sa fiu eroina. Prefer sa il privesc doar in emisiunile de pe Animal Planet. :-P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câteodată se întâmplă și fără să vrei! :D Întreabă-i pe cei de lângă Tâmpa.

      Ștergere

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!