Translate Le Moustache

sâmbătă, 20 octombrie 2012

Jurnalul bucătarului cu substanță cenuș(t)ie (IV)

      Lenea e cucoană mare. Mă împinge mereu ori să mă duc la Restaurant Paradis by Carmolimp, atunci când mi-e foame și sunt prin Brașov în apropierea Străzii Apollonia Hrischer, Nr. 13, ori să-mi gătesc ceva rapid, fără prea mari bătăi de cap. Și culmea e că și atunci când gătesc rapid, tot se găsește cineva să-mi zică cum că am făcut cea mai bună mâncare de pe tot Mapamondul. Să-i cred? Îi cred!

     ...Poate pentru că mă apuc să gătesc doar din dragoste pentru cineva, poate pentru că atunci când gătesc cânt și dansez, sau poate pentru că așa sunt eu, simpatică. Cine știe...? Ideea e că fac cei mai buni cartofi pai! Mi-am auzit-o de prea multe ori ca să nu încep s-o cred și eu. Și nu doar eu cred lucrul ăsta, ci toți cei ce au apucat să guste din celebrii mei cartofi!

      Nu, de data asta n-am să mai dau nicio rețetă, pentru că, în definitiv, toată lumea știe cum se fac cartofii pai! Teoria e simplă, practica e cu suflet. Ce fac eu aparte față de restul lumii este că improvizez pe moment și, culmea că niciodată nu am dat greș cu improvizațiile. Nu știu dacă am vreun simț aparte sau doar sunt o mare norocoasă să nu fi otrăvit pe cineva până acum. Dumnezeu știe... 

     Cartofii mei pai se numesc salată de cartofi prăjiți, iar felul de mâncare poate conține diferite ingrediente, începând de la brânză de burduf, castraveți murați, ketchup, bucățele mici de piept de pui. Totul amestecat bine shaorma style! 

     Cum azi am chef să mănânc ceva un pic mai light (dacă se poate spune așa), am gătit o salată de cartofi prăjiți compusă doar din cartofi pai (crocanți la exterior, moi la interior) și castraveți murați în oțet (de casă), condimentați cu sare după gust și un pic de piper. Pe cuvânt de bucătar cu substanță cenuș(t)ie că e delicios, deși, atât de simplu de făcut...

Iată și o mostră de salată de cartofi pai, care, la ora asta e și mâncată. 



      Dar, pentru că nu toată lumea apucă să guste din mostra mea de bucătărit, dați-mi voi să vă redirecționez spre un loc în care mâncarea este mult mai bună decât a mea, și-anume, la Restaurant Paradis din Brașov (cel despre care vă vorbeam la începutul postării, postare de existența căreia sunt parțial vinovați cei de la Blogal Initiative).

 Poftă bună! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!