Translate Le Moustache

joi, 25 octombrie 2012

Ca acasă

      Decorările interiore sunt artă. Așa cum pe tine te îmbraci în straie noi, frumos asortate unele cu celelate, așa și casa ta are nevoie de asemenea grijă și meticulozitate. De eleganță, de sentimentul cozy, de sentimentul de ,,aici revin când toate celelalte merg prost”. Aici beau un ceai cald, aici mă așez pe cuvertura Martina și-mi imaginez că sunt într-un pat de frunze uscate de toamnă. De ce? Pentru că, pastelurile la pasteluri trag și pentru că eu asociez constant culori în mintea mea. 

      Tocmai din acest motiv, această cuvertură aș asocia-o extraordinar de bine și cu pernele decorative Pehuen. M-aș vedea scăldată într-o mare de perne. Într-o mare pufoasă de perne. Perne decorative peste tot. Regatul pernelor, la mine în casă! Casa mea confortabilă unde totul e bine, totul e... ,,acasă”. Totul e asortat și oarecum întregit de o draperie Vaniacor, pe care am observat-o chiar de mult pe site-ul celor de la Perdele Online, și pe care, la modul cel mai serios că am s-o fac ,,a mea”! Casa trebuie îngrijită, respectată, asortată. Casa e un al doilea uter în care te simți bine. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!