Translate Le Moustache

luni, 1 octombrie 2012

Despre UrbanOnes.com - funcționalitate

      Ia să vedem, ne plac hainele? Ne plac, normal că ne plac! Nu trebuie să fii femeie ca să ai predilecție pentru a te atrage hainele. Cu toate astea, da, în general femeile vor fi cele ce vor cumpăra mai mulți blugi dama și rochii lungi, cum vremea de costume de baie nu mai e. 

    Acestea fiind spuse, am fost rugată să-mi spun părerea despre funcționalitatea site-ului. Am zis că n-are cum să strice dacă arunc un ochi pe ici, pe colo și-mi dau cu părerea. O părere în plus, o disfuncționalitate în minus, până la urmă. Mai ales că cei de la UrbanOnes.com sunt gălățeni de-ai mei, lucrul ăsta neputând decât să mă bucure și să mă impulsioneze să-mi dau și mai tare interesul în a zice una-două lucruri despre ei. 

     UrbanOnes.com e un site aerisit, lucru care mă încântă. Imagini neînghesuite, culori ce se asortează una cu alta. Nimănui nu-i plac site-urile cu zorzoane prea multe. Sau mă rog, așa ar trebui să fie, cel puțin. Vorbind despre aspectele pozitive, astea sunt amănuntele pe care aș vrea să le scot în evidență. Plus, claritatea fotografiilor. Iată un aspect care, pentru cineva pasionat de fotografie, contează din plin.

     Cele negative nefiind într-un număr mare, mai exact, în ceea ce mă privește, aș sugera categoriile să fie poziționate undeva la vedere, în loc de footer-ul site-ului. Categoriile trebuiesc văzute clar și citeț. Nu de alta, dar este cunoscut faptul că oamenii se plictisesc extrem de repede. Și când zic ,,oameni”, mă refer la clienți.

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!