Translate Le Moustache

joi, 25 octombrie 2012

GSMRoShop-shop-șuap!

      Mereu mi-au fost dragi magazinele online gsm aerisite, magazinele online care pun accent pe aspectul vizual, unde sentimentul de confort e vizibil chiar după primele click-uri. Când am auzit de la Gabi Ursan cum că (împreună cu o frumoasă echipă), lansează brand-ul GSMRoShop.ro chiar de ziua mea (6 Octombrie), n-am putut decât să mă bucur pentru ei. 6 Octombrie înseamnă karmă bună, înseamnă echilibru și mai înseamnă corectitudine (într-o lume în care nimănui nu-i mai pasă de acest aspect, deși, lumea în sine ar fi mai bună, dacă s-ar ține cont de aspect). 

     Despre GSMRoShop.ro am mai scris și pe Omlette du Fromage (blogul datorită căruia am dat de gălățeanul Gabi Ursan prin blogosferă), dar și pe un pic mai noul meu blog Octocat (momentan, cel mai de suflet proiect al meu). Despre GSMRoShop.ro m-am lăudat și pe la prieteni, motiv pentru care una din cele mai bune prietene ale mele și-a achiziționat de la ei un Nokia Asha 200, exact ca al meu, din motiv de preț competitiv. Lucrurile se întâmplă cu un anume sens în viață, pentru că iată, așa cum am mai menționat cu diferite ocazii, despre veleitățile telefonului Nokia Asha, am aflat acum ceva vreme de la Blogatu (omul din  spatele proiectului Blogawards), ca după aceea, să-l recomand altcuiva, la rândul meu. Lucrurile se leagă... 




Testimonial client


      Pentru că amica mea, Laura locuiește, ca și mine, în Galați, nu avea rost să apeleze la transport pentru a-și achiziționa telefonul, așa că a fost invitată telefonic să se prezinte la sediul magazinului fizic Euro GSM (brand Agress Business), pentru a-și achiziționa telefonul. Firește, că ar fi beneficiat de transport gratuit chiar dacă nu ar fi locuit în Galați, având în vedere că telefonul Nokia Asha 200 costă 295 lei (redus), iar dacă ar fi adăugat și-o husă de silicon, ar fi depășit suma de 299 lei, ce garantează transportul gratuit. Laura mi-a declarat că până în prezent se declară extrem de mulțumită de telefonul achiziționat și că la fel de mulțumită se declară de promptitudinea și amabilitatea echipei GSMRoShop.Ro, pe care o și recomandă, de altfel. Așa cum i-am recomanda și eu pe ei, atunci când am mai avut ocazia. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!