Translate Le Moustache

sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Pentru cea mai importantă femeie din viața mea

      Ultima dată când am comandat produse de la Online Bijoux (bijuterii online) a fost pentru mama mea. Eu și mama avem gusturi cât se poate de diferite, atunci când vine vorba de bijuterii. Cu toate astea, pot aprecia ceea ce alții apreciază, atât timp cât acele alegeri se încadrează în normele bunului gust și, totodată a bunului simț. Da, chiar dacă nu vorbim despre alegerile pe care le fac eu, pot să găsesc frumosul și-n ochii celorlalți. Și-n această ordine de idei, pentru mama mea am comandat data trecută de la Online Bijoux, din categoria bijuterii placate cu aur, o frumoasă pereche de cercei cu zirconia. 

     Și-acum, pentru că orice pereche de cercei, are nevoie de colierul asortat, din aceași gamă de bijuterii placate cu aur, am ales, tot pentru mama mea (pentru că tot i se asortează cu ochii) acest colier cu format din 3 lanturi de perle albe, hematite, turcoaz și bilute argintii, pe care, cu siguranță am să-l comand cu următoarea dată când am să shoppinguiesc la Online Bijoux (un magazin online de bijuterii cu produse la indemana oricui si de o diversitate foarte mare).



      Pentru că, deși cu o bijuterie nu se face primăvară, cu siguranță înseninează măcar o zi celei mai importante femei din viața cuiva: mama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!