Translate Le Moustache

miercuri, 21 noiembrie 2012

Next destination

      Ultima excursie frumoasă pe care am făcut-o a fost în luna lui mai. Okay, recunosc c-am fost și la mare vara asta, dar hit-ul anului ăsta a fost excursia din mai. Poate pentru c-a avut o semnificație aparte, poate pentru că în sfârșit eram ghid în țara mea, pentru cineva iubit. Poate, poate, poate... Ideea e că țara noastră are ce arăta. Culmea e că are ce arăta doar acolo unde civilizația nu e chiar atât de densă pe kilometrul pătrat. De-aia-mi place muntele atât de mult; pentru că acolo poți găsi oricând locuri unde să fii doar tu cu tine. 

       Data trecută când am fost la munte, adică la Sighișoara și prin vastele împrejurimi ale acestui oraș cu iz medieval. Cazarea mi-am găsit-o cu greu pe net; în sensul că toate locurile ocupate ori prea scumpe. Poate n-am știut unde să caut sau poate m-am grăbit; și-am plătit prețul pentru asta. La propriu. Nu știu exact când va fi următoarea excursie de gen, dar, de data asta am de gând să-mi fac investigațiile dinainte, nu să las totul până în ultima clipă ca data trecută; lucru pe care îl recomand tuturor, de altfel. 

    Problema mea e că nu știu în ce site-uri de gen să am încredere. Răsfoind internetul am dat de cazare10.ro, pe care am găsit câteva oferte chiar faine de pe la Moeciu (următoarea destinație pe listă), însă, nu m-ar deranja dacă mi-ați recomanda și alte site-uri de gen. Cum am zis, doresc să îmi pun toate detaliile în ordine și să scap de anunțuri mincinoase, așa cum mi-a fost dat să întâlnesc acum câteva luni. 

     Cu anunțuri false sau fără, excursia de două săptămâni din luna mai aș mai repeta-o. Dacă se poate, în aceleași condiții. Fotografiile se găsesc, ca de obicei, pe OCTOBER PHOTOS


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!