Translate Le Moustache

marți, 20 noiembrie 2012

La mulți ani, oameni frumoși de la Byron!

      Recunosc cu mâna pe inimă că n-aș fi știut că e ziua lor, dacă nu ar fi anunțat cei de la Blogal Initiative. Și, tocmai pentru că nu sunt din București, mai recunosc și că nu scriu articolul ăsta ca să câștig una din cele 10 invitații duble, pentru că, oricum mi-ar fi extrem de greu să ajung, fiind din Galați.

     Scopul meu e unul cât se poate de simplu: mi-s dragi oamenii de la Byron, drept pentru care, am decis să le urez un mare și sincer LA MULȚI ANI pentru cei șase anișori de existență (so far!)! Cu mențiunea că-i așteaptă Galațiul în concert, firește. 

      Cu această ocazie, Byron devine 6yron și concertează pentru toți ascultătorii de muzichii bune în B52 (cel din București, nu cel din Vamă) în data de 29 noiembrie, anul care este. Pe la ce oră? Pe la 9 seara, când berea are gust bun și urechile sunt ciulite la maxim.

      Nu cred că are rost să ma menționez că afișul e unul pe gustul meu, nu? Doar mă știți iubitoare de creepineli și horror stuff. Un motiv în plus să regret că nu locuiesc în București... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!