Translate Le Moustache

miercuri, 21 noiembrie 2012

Ce-mi aduce mie Moș Nicolae

 Legătura mea cu lumea tricourilor  

     De când am aflat de campania organizată pe Blogawards, a celor de la eGluma.ro, m-a pălit o nostalgie teribilă după vremurile când lucram ca și content writer pentru o altă firmă de tricouri personalizate și design de tees. Mi-e oarecum dor de un colectiv orientat spre artă și spre design-ul de logo-uri și tricouri. Se poate spune că am rămas chiar cu un fix pe site-urile cu același domeniu de activitate din cauza asta, pentru că știu că oricine alege să lucreze în acest domeniu sau chiar să dețină o astfel de afacere are calitățile necesare pentru a fi considerat de mine un om interesant. 



O curiozitate și-un sfat

     Trecând peste partea psihologică a lucrurilor și ajungând la cea tehnică, m-a mirat că nu apare pe nicăieri, pe site-ul lor, metoda de imprimare. Să fie DTG (Direct to Print)? Ar fi frumos! Să fie simplu prin presare? Dacă se face treaba ca la carte, chiar și așa va ieși frumos! În concluzie, ca mic sfat de fost content writer pentru o firmă asemănătoare pentru cei de la eGluma.ro: faceți-vă blog, oameni buni! Faceți-vă blog și menționați acolo toate detaliile astea! Google-ul vă va crește vânzările și popularitatea, iar cei pasionați de tricouri (pentru că, probabil știți, există o întreagă comunitate dedicată) vor aprecia. Un alt sfat ar fi clar legat de metoda de contact. N-ar fi rău să vă faceți un cont plătit pe 



Ce-mi doresc eu de la Moș Nicolae

     









      Și pentru că tot am vorbit despre metode de printare, nostalgiile mele... etc, haideți să trec la subiectul cu adevărat important al acestei postări, also known as ,,scopul”. Ei, bine, scopul e să vă povestesc eu ce-mi doresc de Moș Nicolae. Ce-mi doresc eu de Moș Nicolae e un tricou cu Batman. Sau un tricou cu Dracula în varianta lui Bela Lugosi! Saaaau, ar mai fi câteva care mi-au atras atenția, dar, în mare cam astea două mi-ar transforma ziua de Moș Nicolae într-una cu vreo câteva zeci de procente mai frumoasă. De ce aceste două tricouri? Pentru partea întunecată și grim din mine! Din dragoste pentru singurul super-erou care mi-a atras vreodată atenția și din aceași cantitate de dragoste pentru Bela, doar cel mai faimos Dracula al cinematografiei, vreau tricourile astea. Plus multe altele, firește!



Concluzie

      Dacă vreți să câștigați un Apple TV 3 în valoare de 600 lei, vi-l las vouă! Eu vreau doar un tricou frumos de la Moș Nicolae! Nimic mai mult, nimic mai puțin! Din dragoste pentru tricourile personalizate!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!