Translate Le Moustache

miercuri, 21 noiembrie 2012

Cum am aflat eu ce sunt alea panouri radiante

      Problema cea mai mare e că lumea evoluează cu un ritm amețitor. În sensul că n-apuci bine să te obișnuiești cu ceva, că pac, apare altă invenție care să-ți dea cunoștințele peste cap. Informații bulversate, viitor promițător și soluții mai bune pentru absolut orice. Habar n-aveam ce Doamne-iartă-mă sunt alea panouri radiante și unde se montează. Okay, poate că aveam o oarecare idee despre ce-ar putea să semnifice, judecând simplu după numele lor, dar să am idee clară, cu detalii? Neh. Ei, bine, și-n dezordinea asta de idei, adăugând la ecuație faptul că am ajuns de ceva ani la vârsta la care ar trebui să mă intereseze un pic mai mult lucrurile casnice, am zis să studiez problema. Ce-or fi, domle, panourile astea radiante și cu ce se mănâncă ele? 

     Băi, și cic-ar fi o sursă alternativă de încălzire centrală. Una care optimizează consumul în favoarea ta, astfel încât să nu plângi din cauză de facturi la sfârșitul fiecărei luni, că doar nimănui nu-i stă bine cu lacrimi în buzunar, ci cu salariul în forma lui cea mai completă. Și, cică folosesc unde infraroșii pentru plăcerea și confortul tău pe timp de iarnă și de ger. Se atașează de centrala termică și se montează fain, frumos și decorativ pe perete ori tavanul încăperii. Cum s-ar zice, oamenii garantează instalarea ușoară, ca mai apoi să ne lăfăim în coldura generată ieftin, în comparație cu alte mijloace de încălzire. Okay, având în vedere că până acum n-am testat așa sistem de încălzire, am să le ofer circumstanțe atenuante și să zic bravo lor c-au mai inventat ceva frumos, în speranța că mai târziu nu se va afla că cine-știe-ce efecte secundare izvorăsc din ele.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!