Translate Le Moustache

joi, 15 noiembrie 2012

Una din recomandările mele în materie de magazine online

      Femeile sunt și au fost mereu mult prea pretențioase pentru secolul ăsta. Tocmai din motivul acesta, sunt și multe magazine online pentru dragele de ele, doamnele și domnișoarele secolului XX. Cu toate astea, faptul că există multe magazine pentru haine femei, nu înseamnă că și toate au habar cu ce se mănâncă treaba asta. Nici gând. Multe dintre ele sunt acolo doar pentru a oferi concurență loială sau nu altor magazine care chiar știu cu ce se mănâncă comerțul, dar și moda, atunci când vine vorba de sensibilul subiect: femeia și eternele ei mofturi. 

      Style 24/7 e unul din magazinele ce știu. După umila mea părere, cel puțin, fiind în primul rând blogger, apoi femeie, după cum confirmă certificatul de naștere. Ok, n-oi fi eu cea mai feminină ființă de pe fața pământului, însă, când vine vorba de teorie, nu mă bat multe persoane, tocmai pentru că sunt popa care zice și-i bine să te iei după ce zice, nu după ce face. 

      Style 24/7 e un site aerisit, ceea ce face navigarea ușoara celor ca mine, care mai poartă și ochelari din când în când. Nu mă mai enervez surfând, nu mai înjur, chestii din astea. Nivel de stres? Minim. Un alt aspect care mă încântă e faptul că au câteva metode de plată ce mie-mi servesc mai mereu, ca de exemplu MobilPay. Mai rar am văzut în comerțul online românesc așa ceva. Ceilalți ar trebui să ia notițe, zic.

       Categoriile puse fain-frumos la vedere, conectivitate în rețelele sociale la vedere și ea... Plus faptul că le-a trecut prin minte să se înscrie în Shop Mania, care, știe deja toată lumea ce e și cum funcționează ea în sprijinul micilor și mai marilor comercianți. Acum, mna, fiecare cu părerile, mulțumirile și nemulțumirile personale. Tot ce știu eu e că fug rapid de pe site-urile încărcate și nefuncționale, ceea ce Style 24/7, nu e. Și, cu această ocazie se mai încheie o rubrică potrivit căruia Le Moustache recomandă diverse chestii/site-uri/produse, care, la un moment dat i-au atras atenția. 

http://www.mpms.ro/
Click: AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!