Translate Le Moustache

marți, 20 noiembrie 2012

Crăciunul acesta...

      Acum ceva vreme aș fi privit Crăciunul cu alți ochi, poate ochi indiferenți, poate ochi nepăsători. Ideea e că alții! Anul ăsta, deși sunt departe de a avea exact ceea ce aș fi vrut sau plănuit să am, privesc totul cu speranță. Fac cadouri de Craciun pentru necunoscuți, fac cadouri pentru oameni dragi care sunt sau au fost în viața mea. Le împachetez aproape ritualic și le dau un strop din propria mea ființă, ultima fărâmă de bunătate ce încă-mi mai zvâcnește prin vene. 

     Anul ăsta e primul în care refuz să aștept să mai primesc, din proprie inițiativă sau ca reply la ceea ce am dat. Anul ăsta e primul în care nu mai fug de mine și-mi rezolv ceea ce am de rezolvat fără a mai șterge cu buretele și de-a o lua de la capăt. Anul ăsta... 

      Am multe idei cadouri, ohoho-ho-ho-ho și încă câte, chiar! Ideile nu mi-au lipsit aproape niciodată. Se poate spune că mereu am avut un al nu știu câtă-lea simț când vine vorba de așa ceva. Ori am întâlnit eu cei mai pocker-face oameni din tot Universul. Tot ce e posibil să se fi întâmplat și așa, nu zic nu! Ideea e că-mi place să fac cadouri. Îmi place să văd figurile oamenilor atunci când primesc cadoul de la mine. Așa sunt eu, o romantică undercover incurabilă, sau poate doar o egoistă care se hrănește cu bucuria celorlalți... Crăciunul acesta... vom vedea ce va mai fi!

 In caz ca nu aveați idee despre ce cadouri sa faceți celor dragi, magazinul online Fungift.ro e o solutie excelenta pentru gasirea cadourilor pentru cei dragi, de Sarbatori si nu numai. De Craciun, putem să fim amuzanți cu FunGifts.ro, firește!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!