Translate Le Moustache

joi, 26 iulie 2012

Gusturi care se schimbă cu timpul? Nu!

Mereu am fost o mare fană a anotimpului rece. De ce să mint? Mereu m-au fascinat frunzele căzute pe carosabil, și începutul acela timid de iarnă, care, de cele mai multe ori e mai răcoros decât troianul de zăpadă. Tocmai datorită faptului că atunci nu ești pregătit de iarnă, iar prima zăpadă te face să intri sub plapumă și să contemplezi tot ce e frumos. Acolo, sub plapumă. 

Totuși, aia e și perioada în care eu îmi caut prin șifonier sacouri de dama. Cine mă știe, știe și că sunt o mare amatoare de sacouri, fără doar și poate le port cu orice: tricou, pulover, cămașă. Combinațiile se pot face o sumedenie. Tocmai pentru că undeva, am rămas cu moda British a anilor 1990. Moda aceea ce-ți dădea un aer rebel și un aer boem în același timp, dar nescoțând din propoziție cuvântul „classy”. 

Moda se schimbă, exact ca anotimpurile, adevărat. Dar, cu toate astea, așa cum nu mă vei auzi peste câțiva ani că-mi place vara din cauză de mers la soare și la mare. Nu, astea nu se schimbă, cum nu se schimbă nici hainele și sacourile purtate. Gusturile rămân, în cazul în care omul nu se schimbă la prima ploaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!