Translate Le Moustache

luni, 23 iulie 2012

De ce Samsung Galaxy Nexus?

Telefoanele mobile au evoluat mult de pe vremea când aveam eu primul telefon mobil. Evoluția e absolut normală, judecând după faptul că timpul înseamnă mișcare, iar mișcarea înseamnă mai puțin timp pierdut. Așa și cu telefoanele mobile. Acum, ele nu mai înseamnă de mult doar un terminal mobil de purtat conversații. El înseamnă internet, înseamnă GPS, înseamnă entertainment, înseamnă toată lista ta de cotacte. Numai cadă cu jacuzzi, n-are, cum s-ar zice.

Smartphone-urile sunt tot ce ai nevoie. Mai puțin bateria, pentru că aici, terenul este încă slab, neinventându-se încă un smartphone a cărui baterie să fie chiar în ton cu necesitățile unui om mereu pe drumuri. Pentru mine, smartphone-ul ar trebui să aibă așa ceva. Dar, până s-o inventa acel smarhphone cu super baterie, am să mă bazez pe alte funcții, la fel de utile ca cel al bateriei. Pentru că degeaba ai bateria bună, dacă n-ai pe ce s-o consumi, așa-i?

Credite foto: Dan Dragomir
Să luăm, spre exemplu Samsung Galaxy Nexus, că tot îl recomandă și Dan Dragomir pe computerblog.ro, pentru că mereu citesc despre telefoane pe computerblog.ro. Ei, bine, Samsung Galaxy Nexus, un produs în colaborare cu gigantul Google. Un produs se ce anunță a fi bun. Un produs pe care eu mi l-am dorit atunci când eram în mobile phone hunt. Un produs pe care încă mi-l doresc, datorită faptului că tangența mea cu internetul este una imperios necesar de satisfăcut. 

Recunosc cu mâna pe inimă că o cameră foto sau video nu mă încântă în mod deosebit, pentru că dețin o cameră foto DSLR, dar, conectivitatea mea la internet, plus funcția de IM trebuie să existe. Iar lucrul acesta este doar pe jumătate posibil cu actualul meu telefon și total posibil cu un Samsung Galaxy Nexus, pe care sper să îl câștig în cadrul campaniei celor de la Blogal Initiative. 

Dintre toate smartphone-urile de pe piață, de ce musai acesta? Pentru că, Samsung este una dintre cele mai bune firme de telefonie mobilă ale acestei ore și pentru că renumele pe care îl au, nu este unul fictiv, ci bazat pe considerente solide sinonime cu ,,trainic” și ,,calitate”. Pentru că am mai avut un Samsung. Iar un al treilea motiv ar fi: pentru că am încredere în colaborarea cu Google. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!