Translate Le Moustache

luni, 2 iulie 2012

Ce platforme folosești pentru magazinele online?

În ultima vreme am observat că majoritatea magazinelor au trecut pe platforme online. Dacă până acum era destul de simplu să intri într-un magazin fizic și să cumperi tot fizic ceea ce ai nevoie, acum lucrurile s-au mai schimbat, lumea a evoluat - ca și dorințele și opțiunile oamenilor. 

Cine ține la afacerea sa și de asemenea ține să aibă profitul de care are nevoie ca să meargă mai departe, se gândește la toate detaliile. Și primul detaliu de care ar trebui să fie ținut cont ar fi platforma pe care această afacere online își desfășoară activitatea. Firește, mă refer la plarforma web. În speță, așa cum eu folosesc aici Blogspot, pentru blogging, așa ar trebui să folosească posesorii de magazine online o platformă specială. 



Și ca să înțelegeți și mai bine, vă dau ca exemplu SilkWeb, de asemenea o firmă cu cu ceva nume importante în portofoliu, ca de exemplu Selgros, Cheque Dejuner, Le Club, Mini Mag, etc. Alte avantaje ar mai fi faptul că prin platforma aceasta dedicata magazinelor online, optimizarea motoarelor de căutare se face excelent, iar social media este și ea răsfățată, oferind butoane de răspândire a veștii. Nu mă credeți? Dați click aici! 

Iar dacă aveți nevoie de motive în plus pentru a folosi această platformă oferită de cei ce au platoforma SilkWeb, ține minte că aceasta te poate ajuta să capeți mai mulți clienți. De ce? Pentru că check-out-ul nu a fost niciodată mai ușor. Dovada video în cele ce urmează:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!