Translate Le Moustache

sâmbătă, 21 iulie 2012

La Sighișoara

Pot să zic că absolut orice loc din România e frumos, atât timp cât te duci și-l vizitezi cu oamenii dragi, oameni iubiți, oameni care au capacitatea de a dezgheța acea inimă înghețată de mult. Da, vorbesc de oameni care-ți sunt prieteni, sau vorbesc de oameni cu care ești într-o relație. 

Această introducere fiind făcută, am fost la Casa Barocă în Sighișoara. Prin luna lui mai. Și, deși la început habar n-aveam că mă cazasem la cea mai faină și mai faină pensiune posibilă, datorită stilului rustic cu inflențe baroce, care te întorc în timp pe loc, funcționând ca o mașină a timpului veritabilă. 

Acolo m-aș mai întoarce. Musai cu persoana iubită. Pentru că orice excursie frumoasă e și mai frumoasă dacă ai cu cine să împărtășești bucuria. Altfel, poate să fie doar frumoasă. nu foarte frumoasă. Dar, cu sau fără persoana iubită acolo, poți avea parte de cel mai frumos concediu, dacă apreciezi puțin trecutul și dacă vrei să-l înveți cât mai bine. 

Astfel, doar acolo poți vedea Turnul cu Ceas, Casa lui Vlad Dracul (atenție, nu Vlad Țepeș, ci taică-su), cimitirul gothic din deal, Biserica Lutherană, dar și multe alte monumente istorice ce nu trebuiesc ratate - ca să nu mai spun că absolut orice clădire din Cetatea Sighișoarei este monument istoric și notată ca atare. 

Uite, asta am făcut eu în vacanță! Next target: Vama Veche. Soare, cald, și... am zis ,,soare”? Și tocmai că n-are el noroc la vacanțe, mă întreb ce-o face Ioan Mihai vara asta?






Mai multe fotografii pe OCTOBER PHOTOS 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!