Translate Le Moustache

miercuri, 1 august 2012

Recomand un blogger și un gadget

Blogging-ul e o treabă pe care mulți o fac, puțini o pricep. Puțini pricep faptul că a fi blogger nu înseamnă doar să-ți treci niște însemnări de genul: ,,azi am mâncat înghețată. mamă, ce bună a fost!”. Nu, blogging-ul înseamnă să-ți transformi pățaniile personale în ceva ce oricine ar vrea să citească. Blogging-ul mai înseamnă și promovare în social media. Blogging-ul, mai nou, înseamnă și adrenalina din concursuri. Așa văd eu blogging-ul.

Blogatu este unul din exemplele ce evidențiază din plin ideea de adrenalină ale concursurilor. Iar mie îmi place adrenalina. Tot el, e printre primii oameni cu care am dat nas în nas, din punct de vedere virtual. Și pentru că și-a ales și-un nickname care să iasă în evidență, iată că și-a atins scopul și mi-a atras atenția chiar și mie, de pe vremea când participam la prima ediție Superblog (pentru mine), în anul 2009. De atunci, am participat la o sumedenie de campanii făcute chiar de el, în colaborare cu diferite brand-uri. Iată că, din punct de vedere social media, Blogatu este omul campaniilor. Cât despre articole cu iz personal, ei, aici mai are ceva de lucrat, trebuie să recunosc. 

Și-n altă ordine de idei, recunosc cu mâna pe inimă că de la el am auzit pentru prima oară de Allview. Și datorită lui, mi-am dorit să am în posesia mea un produs al celor de la Allview, tocmai pentru a da peste bot celor care zic că românii nu fac nimic bine. Iată că se poate să facă și bine și să fie la înălțimea competitorilor străini. Exact ca în cazul tabletei Allview Alldro 2 Speed HD. Dacă ne uităm puțin la descrierea tabletei, observăm asta cu ușurință: Android 4.0 Ice Cream Sandwich, procesor A1o, Cortex A8 cu 1,2 GHZ, DDR 3 de 1 GB, WiFi, conexiune 3G, redare full HD, memorie flash de 8GB. Iar restul sunt doar amănunte de interior, firește.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!