Translate Le Moustache

luni, 13 august 2012

Tableta Allview Alldro 2 Speed HD. A mea.

Cum spuneam și-n alte postări, nu am crezut niciodată că mă îndrăgostesc de-o tabletă, având în vedere că am avut și un Ipad și nimic din structura lui nu m-a făcut să-l păstrez. Cu toate astea, iată că se poate c-o tabletă perfect românească, perfect în ton cu standardele europene, după cum, cei de la Allview deja ne-au obișnuit.Nu vorbesc despre lucruri despre care nu am habar, astfel, vorbesc despre Allview Alldro 2 Speed HD, pe care o am, datorită câștigării unui concurs în acest sens. Tableta o puteți vedea chiar în fotografia de mai jos:


M-am jucat timp de zile întregi cu ea, de cum am primit-o și mi-a făcut să-mi schimb radical părerea despre tablete. Un sistem de operare Android 4.0 Ice Cream Sandwich, rulat pe un procesor mai mult A10 Cortex,  vizionat de filme pe un ecran ce reproduce extraordinar de bine amănunte importante, fără de care, filmul nu ar fi film. Plus că se conectează foarte fain și la internet, prin modem 3G și prin WiFi, funcție absolut indispensabilă zilelor noastre, de altfel. O am și o recomand. Categoric!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!