Translate Le Moustache

miercuri, 27 noiembrie 2013

Pink Friday la Miniprix

   Am să fiu sinceră, nu mă impresionează cine-știe-ce Black Friday-ul și nici culoarea roz, de altfel. Însă, în combinația de Pink Friday, trebuie să recunosc că până și mie, cârcotașa de serviciu, îmi face cu ochiul. De ce? Pentru că vorbim despre Miniprix, iar Miniprix este magazinul meu favorit și nu de acum. Nu de alta, dar cred că am cumpărat cele mai multe produse online de pe site-ul lor. Pentru că multe s-au potrivit cu stilul meu și cu felul meu de a fi. 

     Ce e special cu Miniprix de data asta? Păi, organizează nu unul ci două eveniente... Primul ar fi vinerea asta și se numește, așa cum spune și titlul Pink Friday, unde veți găsi produse la prețuri minime și al doilea este Mobile Sunday și se desfășoară așa cum îi spune și numele sâmbătă. Important este să vă downloadați aplicația Miniprix disponibilă pentru iOS și Android, să faceți cumpărături utilizând-o și să profitați astfel de reducerile masive. 

     Vor fi oferite, cu ocazia Pink Friday, mii de produse cu reduceri de pana la 70%, din categoriile Imbracaminte, Incaltaminte, Accesorii, Jucarii, Arta si carti, Electronice si Electrocasnice, Casa, Gradina si Masina, Alimente, Frumusete si SanatateToate produsele vor putea fi accesate la acest urlhttps://www.miniprix.ro/produse/pink-friday-2013 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!