Translate Le Moustache

marți, 5 noiembrie 2013

Încalță-ți mașina de la Miniprix!

Miniprix nu e doar unul din magazinele mele preferate, în materie de hăinuțe multe, frumoase și ieftine, ci e chiar preferatul meu. Îmi amintesc că pe vremea când exista unul la mine în oraș, nu mă găseai în nicio altă parte decât acolo. De când nu mai e magazinul fizic Miniprix la mine în oraș, fac comenzi online. Și-am făcut mai mult de o comandă și mai mult de două. Să zicem că la fiecare lună-două, Iulia face comandă la Miniprix. Cele mai faine tricouri ale mele sunt cumpărate de aici. Chiar și cei mai faini bocanci tot de aici sut cumpărați. 

Și-n altă ordine de idei, iată că vine iarna și iată că ne trebuiesc haine groase. Și nu doar nouă, ci și mașinilor noastre le trebuiesc accesorii potrivite pentru acest anotimp. Dacă nouă ne trebuiesc bocanci, mașinilor le trebuiesc cauciucuri și nu orice fel de cauciucuri ci din alea care sunt și de calitate. Iar dacă vorbim de cauciucuri ieftine și de calitate, e cu atât mai frumos totul. Miniprix livrează și așa ceva, deși la o primă vedere pare cam greu de crezut. Și, ca să fie totul complet, Miniprix livrează toate acestea în maxim 48 ore de la plasarea comenzii, costurile de transport fiind gratuite! Ce să vrei mai mult de atât? Poate doar niște uleiuri și aditivi auto tot de la Miniprix? 

N-o fi venit iarna încă, însă un om cu adevărat gospodar, își face iarna car și vara sanie - așa obișnuiește bunicul meu să spună. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!