Translate Le Moustache

joi, 7 noiembrie 2013

Cum și-a luat unchiul mașină

   Unchiul meu nu e un om dus de multe ori la biserică. La el, ce-i în gusă-i și-n căpușă. Pe el nu-l păcălești și clar nu-i vinzi gogoși pentru că el face cel mai bune gogoși. Și se face că într-o zi. unchiul meu vroia să-și cumpere o mașină. Știam exact modelul, știa marca, știa cam cât vrea să dea pe ea. Așa că a plecat spre talcioc gândindu-se că va găsi acolo vreo ofertă faină. S-a tocmit el cât s-a tocmit cu cei de-acolo și s-a întors cu buza umflată acasă, înjurând de mama focului și zicând că talciocul e plin de șnapani care mai de care. Văzând că nu găsește ceea ce vrea și știind că-i pretențios cu motiv (nu de alta, dar fiecare e stăpân pe banul său și pe ce-l cheltuiește), mi-a venit ideea să-i recomand unchiului un site de anunțuri de vanzari de masini

    Cât de cârcotitor și de găsitor de nod în papură o fi el, dar tot n-a avut nimic de comentat când a venit vorba de acest site pentru că tocmai acest site a fost motivul pentru care și-a luat el mașină. Nu mă întrebați ce marcă. Știu doar că e roșie, frumoasă, pare nouă și merge lin (nu de alta, dar unchiul meu e foarte precaut chiar și atunci când vine vorba despre condus). Nu știu exact cum a ajuns să se înțeleagă cu omul, dar știu că a intrat pe site, și-a selectat orașul lui (Galați), a văzut acolo de oferte de prețuri și cine știe ce alte detalii, a contactat posesorul automobilului, et voila. Acum, unchiul meu e un om fericit pentru că are mașina pe care și-a dorit-o el. S-o fi plângând el că generația din ziua de azi stă doar pe internet, însă iată că tot internetul l-a ajutat și pe el acum. Te adaptezi, evoluezi - vorbă testată acum pe unchiul meu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!