Translate Le Moustache

luni, 18 noiembrie 2013

Ce trebuie să faci ca să te muți?

Din păcate pentru mulți dintre noi, casa în care ne naștem nu e mereu și cea în care trăim toată viața. De altfel, oamenii schimbă mult mai multe case uneori de-a lungul vieții, nelimitându-se doar la una și nu din vina lor ci din via cirmcumstanțelor și căilor pe care viața îi poartă. Pentru că trăim lumea în care trăim e așa cum e și pentru că nimic nu e perfect pe lumea asta.

Ei, și ce facem în momentul în care avem nevoie de o casă nouă? Apelăm la Aisiel ca să ne dea ei cea mai bună soluție pentru noul nostru apartament. Hai să fim serioși că majoritatea dintre noi vor căuta un apartament, nu o casă, așa că mă voi referi strict la așa ceva. Problema se pune în felul următor: de cumpărat, tot trebuie să ne cumpărăm un apartament, astfel, dacă tot apelăm la o agenție imobiliară, de ce să nu apelăm la cea mai bună dintre ele? 

Tocmai pentru că nu sunt expertă în imobiliare voi alege întotdeauna să las experții să se ocupe de detalii privind vânzarea și cumpărarea unui apartament. Degeaba voi încerca eu să iau calul de frâie pentru că cel mai probabil voi ajunge să îmi dau „cu ciocanul peste degete” și până la urmă tot la ajutor profesionist voi apela. Așa că, voi scuti timp (iar timpul este bani, așa cum spun americanii) și voi merge direct la ajutor specializat pentru a mi se rezolva problema rapid.

O agenție imobiliară îți va prezenta cele mai bune variante și va corela acela variante cu pretențiile tale referitoare la preț și la zona în care dorești să te muți ori să-ți deschizi o firmă (pentru că știm cu toții că nu doar mutatul este singurul motiv al cumpărării unui nou apartament). Aparmentul perfect, firește că nu îl găsești imediat. Unii nu se adaptează într-un anumit loc niciodată, de fapt, însă se poate găsi în mare o locuință perfectă în care să te poți simți „tu”.



Eu m-am simțit foarte bine în câteva apartanente în care am stat. Poate că mi se potrivea karma sau poate alea au fost să fie ale mele. Un apartament înseamnă acasă, iar acasă trebuie să ai parte de tot confortul din lume. Dacă nu te potrivești cu apartamentul tău, nu te vei simți niciodată sută la sută confortabil și nu vei simți niciodată plăcuta senzație de „acasă”. 

Revenind la întrebarea din titlu, pe lângă faptul că trebuie să apelezi la o firmă de imobiliare ca Aisiel, trebuie să te mai ocupi și de alte lucruri importante cum ar fi, altă firmă de contractat cu ajutorul căreia să-ți muți lucrurile în noul tău apartament. Și, desigur, pe lângă mutat, va trebui să chemi o grămadă de alte firme specializate care să-ți asigure eventualele reparații în noul apartament sau doar modificările de rigoare. În cazul în care vrei să redecorezi, de asemenea va trebui chemat cineva specializat în redecorări interioare. 

Însă, toate trebuiesc luate pas cu pas. Întâi, agenția imobiliară și după aia restul! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!