Translate Le Moustache

luni, 18 noiembrie 2013

Concurs înainte de sărbători

De când tot umblu prin blogosferă, multe au fost campaniile și concursurile la care am participat. Pe unele le-am câștigat, pe altele le-au câștigat alții, oricum ar fi eu rămânând cu experiențe faine. Se poate spune că am devenit un pic de expertă în a participa la concursuri și-am dezvoltat un „nas” ascuțit când vine vorba despre cele la care merită să particip și cele care sunt din cealaltă categorie - ca să mă exprim frumos. 

Din categoria celor la care merită să participăm intră și concursul oamenilor faini de la it-sh.ro. Detalii despre acest concurs se găsesc la această adresă (link-ul vă va direcționa spre pagina de blog it-sh.ro, unde veți avea la dispoziție regulamentul întreg al campaniei, însă și alte detalii care v-ar putea fi de folos în redactarea articolului perfect). 

Articolul perfect pentru participarea la această campanie este la latitudinea voastră, desigur. Ceea ce trebuie să țineți minte este că odată scris, trebuie să-l popularizați așa cum trebuie folosindu-vă de rețele de socializare pe care aveți conturi. După ce vor fi scrise, veți lăsa un comentariu la postarea blog a celor de la it-sh.ro (link-ul de mai sus, adică), cu toate datele necesare - dacă vei câștiga unul din premiile puse la bătaie, cu siguranță vei dori să aibă unde să te contacteze, nu? 

Despre ce scrii in postare? Orice ar avea legatura cu it-sh.ro sau cu unul din produsele comercializate de către ei. Spre exemplu, poți scrie ce utilizare ai găsi tu unuia dintre premiile puse la bătaie. Dacă nu te coafează această temă, poți găsi alta, însă să aibă totuși legătură cu subiectul nostru de față. Concursul oferă o oarecare temă liberă. Însă, trebuie ținut contul că există ceva ce nu e liber și anume data limită: 30 noimebrie. Pe 5 decembrie se află câștigătorii concursului. Însă, înainte de a fi câștigător, postarea îți va fi share-uită pe pagine de Facebook a it-sh.ro (la care trebuie să dai like) și acea postare cu cele mai multe like-uri, va câștiga, pentru că se va dovedi că aceea este cea mai populară. Singurul lucru pe care vi-l mai pot spune este: succes și să fie într-un ceas bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!