Translate Le Moustache

joi, 22 martie 2012

Viena, Viena, Viena

În ultima vreme m-a pălit un dor fantastic de călătorie. Și nu musai la noi în țară, pentru că aici am cam văzut tot ce se putea vedea, după cum spuneam și pe alte bloguri de-ale mele. Viena reprezintă alegerea ideală, când vine vorba de excursii, de o vară petrecută în hoteluri Viena, de lux fără să fie necesari mulți bani și de confortul gândului că acolo te poți simți tu!

Pentru că da, în Viena mă simt bine. Mă simt excelent! Mă pot simți ca acasă pentru că, dintr-un anumit punct de vedere, acolo ar putea să fie originea sufletului meu, cu siguranță. Acolo. Doar acolo. Poate pentru eleganța locului, poate pentru istoria sa, poate pentru peisaje, arhitectură și poveștile romanțate. 

Cam ca în fotografia următoare. Cam atât de elegant, cam atât de întors în timp. Cam așa e povestea. Ca și a mea, de altfel.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!