Translate Le Moustache

luni, 12 martie 2012

Scrisoare din viitor

Copenhaga, Danemarca
21 noiembrie  2012


Dragă mamă, 

            Vroiam să îți mulțumesc că m-ai împins de la spate să mă duc la expoziția de celor de la RIUF din 17-18 martie 2012. Da, cea de la Sala Palatului (București). Ai să te întrebi cum de țin minte data aceea atât de bine. Ei, bine, Uite că o țin minte, tocmai pentru că e data care mi-a schimbat viața. Total. Datorită faptului că tu m-ai trimis în acea zi, în acel loc, acum sunt student într-una din cele mai faine universități. 

    Știi, mamă, mi-e dor de tine! Și am atâtea să îți spun! Aici, toată lumea se poartă excepțional cu mine! Respectul e respect, cursurile sunt cursuri, iar distracția e distracție. Ba chiar mi-am făcut și câțiva prieteni noi pe aici. Și... recunosc, am cunoscut și o fată. O cheama Anja și e cea mai frumoasă fată din lume, e din Rusia (colegă cu mine). Se pare că multe lucruri frumoase se pot întâmpla atunci când îți asculți mama să te duci la o expoziție RIUF. Le sunt recunoscător pentru asta. Lor și ție. 

    Îmi place la Copenhagen School of Design and Technology. Mi se potrivește mănușă. Și știi că în Danemarca studiile sunt gratuite. Acum mă ajung chiar și cu banii. Ceea ce nu mi s-ar fi întâmplat, probabil, în România. 

Cu dragoste, fiul tău iubit, 

Andrei 

Înapoi în prezent!

Dacă vreți să fiți la fel de fericiți ca Andrei, mergeți în datele de 17-18 martie la Sala Palatului în București sau în data de 20 martie în Timișoara la CRAFT. Ori, dacă Iașiul vă e mai comod, în data de 22 martie, RIUF va expune și acolo. Unde? Mai exact la Hotel Unirea. Sigur vă veți întâlni acolo cu Andrei! 

O campanie Blogal Initiative! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!