Translate Le Moustache

sâmbătă, 31 martie 2012

OCTOBER PHOTOS are site nou!

Firește că a trecut ceva vreme de când a început să-mi placă fotografia. Și-n dezordinea asta de idei, m-am tot mutat de colo-colo cu blogul foto. Nu de alta, dar nu mi-a convenit pe nicăieri. Pe nicăieri parcă nu era rețeta ideală. Prima dată pe blogspot, mai apoi pe un subdomeniu Octocat, ca mai apoi cel din urmă să se bușească și să mă mut pe gratuitul și plinul de opțiuni faine: Wordpress. 

Adresa noului blog se găsește aici: OCTOBER PHOTOS, iar banner-ul este cel din imediatul dreapta. Click pe banner ori pe link pentru a vedea mai multe despre acest nou blog foto. Și, pentru că-mi place mereu să arăt  câteva preview-uri asupra a ceea ce urmează să vedeți acolo, iată:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!