Translate Le Moustache

vineri, 9 martie 2012

Studiile în străinătate - de ce e bine să le facem

Am terminat cea de-a doua facultate acum un an. Iată de ce sunt îndreptățită să vorbesc despre subiectul de față:

1. pentru că amintirile mele cele recente coincid cu ceea ce se întâmplă acum.
2. pentru că am o imaginație destul de bogată pentru a-mi da cu părerea oricum.

Și, recunosc că mi-aș fi dorit extrem de mult să fi făcut studiile în străinătate. Nu știu exact ce loc aș fi ales, dar, cu siguranță asta mi-aș fi dorit. Pentru că a fi student în afară îți deschide ochiul minții, te face să evoluezi într-un anume fel în care doar studiind aici, în țară, nu ai avea cum. Studiind afară ți se deschid oportunități nebănuite:

Iată și un top 5, în opinia mea:

1. Învățarea de noi lucruri despre țara în care vă faceți studiile!
2. Studii net superioare ca și calitate, multora de aici.
3. Schimb de experiență.
4. Viață de student în afara țării, perspective noi, oameni noi, locuri noi! (Olanda, Marea Britanie, Germania, Austria și Franța)
5. Posibilitatea absolvirii unor studii cursuri ca: Toefl sau Cambridge! (personal, mereu am vrut să fac asta, dar cumva niciodată nu am reușit)

Cum se pot realiza toate astea? Cu ajutorul RIUF! Mai multe informații pe site sau pe pagina de Facebook Grupul Educativa, la care eu, Iulia Kelt, am și dat like, imediat cum am aflat de toate chestiunile acestea.



De asemenea, este bine de știut că cei ce își doresc să aibă o șansă în a experimenta ceea ce am enumerat eu mai sus, sunt invitați să meargă între 17-18 martie la Sala Palatului în București. în data de 20 martie la CRAFT în Timișoara și pe 22 martie la Hotel Unirea din Iași. Aplicați! N-aveți ce pierde! Pe cuvânt!

Eu cred că am să fiu acolo! Nu de alta, dar cele mai bune studii post-universitare e musai să se întâmple în felul acesta!

O campanie Blogal Initiative!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!