Translate Le Moustache

marți, 20 mai 2014

Muzicile de petrecere, diferite pentru fiecare în parte

    Nu știu cum sunt alții, dar la mine, când vine vorba de petreceri, lucrurile stau un pic diferit, tocmai pentru că eu sunt diferită. Nu ai să mă vezi pe mine ascultând prea des muzică de petrecere tocmai pentru că acest gen de muzică nu e tocmai genul meu preferat de muzică. 

    În altă ordine de idei, iată că sunt conștientă de faptul că nu putem să fim cu toții la fel și că unora le place muzica de petrecere. Însă, ceea ce înțelege lumea prin muzică de petrecere e diferit de la persoană la persoană. Spre exemplu, eu mă distrez pe Prodigy, alții pe populară iar cei mai mulți dintre români își mișcă fizicul pe manele. Nu consider că e absolut nimic rău în a asculta orice gen de muzică de petrecere, atât timp cât nu le bagi pe gât și altora muzica ta.

Celor ce au party-uri de dat, bucurii de bucurat, iată: www.radiourionline.ro/gen/index/3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!