Translate Le Moustache

vineri, 20 septembrie 2013

Vrei cazare in Bucuresti?

    Mi-amintesc că acum 1 an eram prin București și căutam cazări ca o disperată. Faza nasoală e că nu găsești niciodată nimic la foc automat; sau găsești dar fie cu prețuri imense, fie în condiții insalubre. Ei, și cum căutam eu hoteluri, pensiuni, moteluri, orice la un preț bun, mi-am pierdut jumate din viață. În sensul că am dat peste cele mai dezavantajoase oferte. Așa-mi și trebuie dacă nu m-am interesat dinainte ce și cum! Dar acum știu!

    Dacă m-aș întoarce acum în București aș ști foarte bine unde să mă interesez prima dată de o cazare in Bucuresti, pentru că acum am aflat de existența unui site specializat pe cazări doar în București. Ați putea spune că nu e de mare ajutor dacă e specializat doar pe cazare in Bucuresti; și v-ați înșela! Pentru că Bucureștiul este, fie că ne place sau nu, miezul tuturor lucrurilor. De acolo se vine, de acolo se pleacă, astfel, e normal ca un site să fie concentrat doar pe așa ceva. Mai ales acum că începe școala și mai ales că jumătate din România e studentă în București. Toată lumea caută hoteluri ieftine in Bucuresti, cazare Gara de Nord,  Astfel, la 33 euro/camera, eu zic că nu e rău deloc. Mai ales că dacă urmați link-ul și priviți fotografiile, o să constatați că merită din plin. 

    Astfel, dacă vrei să-ți faci rezervari hoteluri in Bucuresti sau doar niste informatii hoteluri din Bucuresti, acum știi unde să apelezi, ca să nu mai pățești ca mine, anul trecut. Crede-mă pe cuvânt că nu e tocmai o experiență plăcută să umbli tot Bucureștiul brambura și când găsești să fie și scump și urât. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!