Translate Le Moustache

joi, 19 septembrie 2013

Despre gene false

    Sunt femeie. Nu multă lume știe asta pentru că nu multă lume se sinchisește să vadă cine scrie pe blog, ce sex are și mai ales ce preferințe are omul respectiv, bloggerul respectiv, cum s-ar zice. Din confortul casei mele am decis astăzi să vă povestesc ce părere am eu despre gene false. Nu pot musai să zic că le-am folosit vreodată, având în vedere că mă laud cu niște gene destul de bogate, însă, pe alocuri le pricep utilitatea. Tocmai pentru sunt femeie și înțeleg că nu toate celelalte femei au avantajele mele. 

    Și încercând eu să vorbesc despre gene false și despre utilitatea lor, na că dau peste un site de extensii gene, cosmetice profesionale și alte alea. Și descoperăr acolo că există o întreagă gamă de gene false. De la gene false individuale, la gene false din păr natural, la extensii de gene, în cazul în care doriți să aplicați doar un mic ajutor. De asemenea, tot de pe același site, am mai aflat că mai există gene economy, care, presupun că au mult de-a face cu prețul pe care orice tipă doritoare de gene false îl va da pe acele gene. 

   Acum, fiecare face cum crede și cum îi stă bine și da, am să fiu mereu de acord cu faptul că genele îți pun în evidență ochii. Oricât de frumoși ai avea ochii, dacă nu îi pui în evidență și cu niște gene frumoase, negre și dese. Și până la urmă, important e să te simți frumoasă cu tine... Restul e doar poveste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!