Translate Le Moustache

marți, 18 decembrie 2012

Top 5 cadouri preferate

      Crăciunul e frumos atunci când încă n-a venit - atunci când încă-i în preludiile pregătirilor. Ce-i după? Ei, bine, așa cum spuneam și prin alte părți acum câteva zile, doar o moleșeală lichefiată a ceea ce ar fi trebuit să fie sărbătoare. Cum s-ar zice, ne agităm suficient până în ziua propriu-zisă de Crăciun, încât în momentul în care ajungem să-l atingem, suntem așa de obosiți încât ne refugiem într-un fotoliu confortabil pe care-l adaptăm după forma corpului nostru, sau, mâncăm până la refuz tot frigiderul până se aude ecoul în el. 

      Mai e doar un pic până de Crăciun, cadourile-s puse fiecare la categoria potrivită: împachetate, sortate, felicitările scrise cu mult suflet. O vorba de pe Facebook spunea că darea de cadouri ne face să vedem exact cât de puțin știm despre o anumită persoană. Într-adevăr, un pic cam ciudate situațiile când constatăm că am nimerit cadoul pentru cineva fix cum se potrivesc culorile verde una cu alta. 

    Tocmai din acest motiv, anul acesta am ales site-urile ce vând chestiuțe numai-bune de dat cadou. Cadouri ce s-ar plia pe gusturile multora dintre noi. Azi aleg SlideDesign, pentru care am să fac un top 5 al cadourilor preferate. De ce SlideDesign.ro? Pentru că au cadouri diferite față de celelalte magazine online de acest gen și pentru că am găsit nu doar unul ci mai mult de 5 produse pe care le-aș cumpăra. Firește, topul este realizat în funcție de preferințele mele, pentru că altfel nici nu se poate. 

5. Ceas Shooting - poate cu un preț un pic cam piperat, dar numai bun de făcut cadou cuiva pasionat de filme, așa ca mine. 



4. Căști Stereo DJ Bubble albastre - pentru că mereu mi-au plăcut căștile gigant. 



3. Oală Pop Corn, Roy - din același motiv pentru care îmi place și produsul de pe locul 5.


2. Cărți de joc ,,Black Magic” - pentru că-s negre și-s altfel.

1. Sticlă craniu, 0,75 l - pentru că mereu mi-am dorit așa ceva!




      Firește, produsele acestea sunt doar cele din top 5! Nu și singurele care mi-au atras atenția! Bani să fie că magazinul cu produse netrase la xerox, uite-l! Așa că, tuturor celor ce încă nu și-au găsit cadourile potrivite pentru cei dragi le, le urez spor la cumpărături și Crăciun Fericit și bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!