Translate Le Moustache

luni, 3 decembrie 2012

Idei de cadouri pentru cei apropiați

      Am fost azi prin supermarket, în scopul c-am să mă inspir cu vreun cadou-două, pentru cei cărora nu am apucat până acum să le cumpăr cadouri de Crăciun. Mare dezamăgire, mare, pentru că nu am găsit mai nimic care să-mi dea o idee despre ce-aș putea să le cumpăr unor persoane ce nu-mi sunt nici foarte apropiate și nici total inexistente din raza de atenție. 

      Ei, și cum mă întorceam eu dezamăgită, primesc un e-mail de la un amic care-mi sugera un anume site, pe numele lui FunGift.ro. Am răsfoit site-ul, am trecut prin toate categoriile și-am constatat că primisem, așa, prin intervenție divină (probabil), răspunsul la problema mea. Cum s-ar zice, soluția! Da, am găsit pe site produse simpatice, produse amuzante, tricouri fel de fel, asta ca să nu mai menționez de cadourile inovative de-a gata. Cu alte cuvinte, site-ul ce gândește idei cadouri în locul meu, pentru colegii de muncă sau alte categorii de oameni asemenea lor, dacă e să vorbim despre factorul ,,apropiere sufletească”. 

     Corect, îmi place să meșteresc singură cadouri, însă atunci când e lipsă totală de timp, nu strică să mai apelăm și la mici ajustări și ajutoare din partea unor oameni gata specializați să se ocupe cu așa ceva, ca cei de la FunGift. Părerea mea, ca om ce va comanda mintenaș de la ei, este să aruncați o privire spre categorii. Nu vă vor dezamăgi! Sunt eu absolut sigură de asta. Mai ales că vine Crăciunul cu pași repezi... iar pe site-ul lor am ochit ceva produse care mă vor scoate din lipsa mea de idei de cadouri pentru sărbătorile de iarnă ce îmi bat la ușă.

Un comentariu:

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!