Translate Le Moustache

luni, 10 iunie 2013

Chupa Chups are un nou personaj! + concurs

    Sunt un copil mare chiar și acum, când am depășit de multă vreme vârsta „legală” de-a mă mai juca cu păpușile. Cu toate astea, n-am depășit niciodată vârsta legală de a mai savura o mică bucurie a vieții. La ce fel de bucurii mă refer? Păi, fără dar și poate la dulciuri. Ce e un copil fără dulciuri? Un copil trist, aș putea spune. Iar eu n-am fost niciodată un copil trist pentru că mereu mi-au plăcut dulciurile și le-am avut la îndemână. Care era unul din dulciurile mele preferate? Chupa Chups! Niciodată nu am refuzat un Chupa Chups, chiar dacă pe vremea aia primeam din import, pe sub mână, ca să zic așa. 

     În dezordinea asta de idei, iată că acum Chupa Chups a ajuns și în România, la modul oficial! Gata cu acadelele pe sub mână, acum avem și noi, de la ei, dar într-un fel, de-ale noastre. Și, ca să sărbătorească treaba asta, Chupa Chups s-a gândit că n-ar fi rău să aducă pe firmament un personaj care să-i scoată perfect în evidență lansarea la noi în țară. Pe acest personaj îl cheamă, foarte sugestiv, Chuck, și este întruchiparea tuturor consumatorilor de viață dar și de Chupa Chups. Chuck este despre viața luată light, despre lipsa problemelor, despre distracție, despre liniște interioară și arată cam așa:


    Ei, și dacă tot am vorbit despre Chuck, iată că voi vorbi și despre un concurs pe care Chupa Chups îl organizează cu ocazia lansării lor în România. Intri pe site-ul Chupa Chups, pe loghezi cu profilul tău de Facebook, dai ok aplicației, apoi învârți roata norocoasă care te ajută să strângi credite pe care, mai apoi le poți transforma în premii: păpuși Chuck, huse Chuck dar și (cel mai important) tablete Samsung. Ai grijă să te încadrezi în perioada 7-15 iunie! De asemenea, mai multe detalii primești și pe pagina lor de Facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!