Translate Le Moustache

duminică, 17 februarie 2013

Un site util pentru clujeni

     Vremea e mereu frumoasă la Cluj, Clujul fiind, prin definiție un oraș superb. Mi-a fost dat să văd destule orașe din țară, unul mai frumos ca altul... însă, Clujul este printre puținele ce au rămas pe lista de ,,aici mă mai întorc”. În altă ordine de idei, astăzi vreau să vă vorbesc despre un site intersant, și anume vremea Cluj (dacă tot am menționat despre Cluj). Despre ce este vorba? Despre un site bine structurat și foarte util. Nu știu dacă un site dedicat vremii poate să fie interesant, așa cum m-am exprimat mai devreme, însă, categoric poate să fie util. 

     Pe vremeacluj.ro găsim informații dintre cele mai precise, întinse pe 15 zile, despre temperaturi, intemperii, evoluția anotimpurilor dar și imagini reale și live din Cluj, prin intermediul camerelor web de la Jurnalul Național. Ceea ce mi s-a păru cu adevărat fain e că site-ul are variante de limbă engleză, franceză și maghiară, astfel, chiar și turiștii ce poposesc prin acele părți să poată înțelege informațiile pe care le caută. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!