Translate Le Moustache

luni, 28 ianuarie 2013

Hug me, mama, one more time

    Mă, sunt anumite mame care n-ar trebui să fie mame - am zis. Mamele n-ar trebui să fie mame decât dacă au stofă de mamă. Nu multe au, iar asta, în cazul multora se vede chiar din momentul sarcinii, în funcție de câtă atenție acordă stării în care sunt. Dacă sarcina începe cum trebuie, se va și continua cum trebuie, negreșit. În altă ordine de idei, așa cum am mai spus și cu alte ocazii, nu sunt mamă, astfel, singurele păreri pertinente (sau nu) sunt acelea pe care le stabilesc privind din afară. Sunt, cu toate astea, un destul de bun psiholog, drept pentru care sunt absolut sigură că părerile mele sunt mai mult pertinente decât impertinente. 

    Copii au nevoie de dragoste, de atenție. Chiar din momentul în care sarcina este în curs. Copiii au nevoie de atâta atenție încât uneori (de fapt, de cele mai multe ori) treaba asta devine într-atât de copleșitoare, încât îți poate veni să zici stop joc. Odată ce-ai zis start joc, aproape imposibil să zici stop joc. Nu ai cum - ăsta nu e un joc căruia să-i spui stop. Ăsta e un joc ce-l vei juca toată viața ta și căruia trebuie să-i acorzi maxim de atenție și dedicare. 

    Mame să facă bine și să fie doar cele care au în ele zvâcul respectiv! Nu de alta, dar odată ce mai apare un suflet pe lume, în cazul în care nu ești pregătită pentru el, tot ce faci este să-l condamni la o viață pe care cel mai probabil va ajunge s-o regrete în timp, când va realiza ce e cu el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!