Translate Le Moustache

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Cerințele vremurilor

        Okay, nu știu cum se face, dar de fiecare dată când deschid televizorul, trebuie să văd ceva legat de rinoplastie, mărirea sânilor, operații estetice, etc! Treaba asta este destu de simplă de fapt, iar când am zis că nu știu cum se face, de fapt, am exagerat mai mult pentur umorul artei și-a scriiturii. Lumea a început să devină din ce în ce mai puțin mulțumită de aspectul fizic personal. Dacă e să mă întrebați pe mine, probabil mulți dintre ei au nevoie de fapt de o operație estetică la creier, mai de grabă decât la vreo parte a corpului pe care cred ei că e nevoie s-o modifice, însă, cu voința și piticii oamenilor nu te pui. 

     Și nici c-un nas mare nu te pui, de altfel. Era o vorbă din bătrâni, auzită, de altfel de la bunicul meu: după un colț, apare un nas, după juma de ceas, apare și nea Ispas. O vorbă, o glumă, luați-o cum vreți. Ideea e că asta e problema numărul unu a oamenilor atunci când vine vorba de modificările figurii. Nasul te poate echilibra sau dezechilibra. Scuzați-mi cea de-a doua glumiță, însă, nu vă așteptați din partea mea chiar să fiu ca la înmormântare, nu?

    Oamenii habar n-au cum stă treaba aranjatul de sine. Oamenii exagerează cu operațiile estetice, neținând cont de recomandările medicului respectiv. Firește, când ziceam asta, mă refeream la cu totul alte operații decât cea de rinoplastie, aceasta fiind absolute necesară și neavând cum să exagerezi cu ea. Ori au nasul mare și diform, ori ai nasul mic și frumos. Vorba aia, dacă-i musai, cu plăcere ! Nimănui nu-i place un nas mare. Un nas mare, dacă nu cumva te cheamă Cleopatra, n-are cum să-ți aducă faimă. Okay, în caz că nu te cheamă Cleopatra, te mai poate chema Barbra Straissand, însă, hai să fim serioși că majoritatea nu suntem nici actori, nici cântăreți și nici figuri istorice de mare anvergură. Suntem oameni obișnuiți ce trebuie să facem tot posibilul să arătăm (fără exagerări) în normele bunului simț. Despre rinoplastie v-aș mai vorbi, în termeni mult mai tehnici de-atât, însă, mă tem că nu sunt de specialitate, drept pentru care, nu-mi pot da cu părerea decât din punct de vedere al bunului simț și-al esteticului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!