Translate Le Moustache

duminică, 16 septembrie 2012

Ce legătură e între Profi, Vodafone, Școala Generală Nr. 8 - Mircea Vodă - Călărași și Blogal Initiative

      Mi-e un dor de școală de zici că nu-i adevărat. Probabil tocmai pentru că-mi amintesc prea bine cum e să stai în bancă și să-'ncerci să țintești cu privirea, fețe deja cunoscute de la bloc. Mi-e dor. Atât de dor! Cu toate astea, vremea mea s-a dus, oricât de deprimant ar suna. Acum e vremea lor, a celor ce-s acum mici. Iar vremea lor cere să fie altfel decât vremea mea, pentru că și timpurile sunt altele, ca să nu mai vorbim despre cerințe...

      Pe vremea mea, dacă vedeai în vreun film computere, cel mai probabil că filmul se numea Star Trek. Pe vremea mea, în orașul meu de suflet, computerele erau numărate, iar firmele care-aveau așa ceva erau de-o șmecherie ieșită din comun. Pe vremea mea, eram copil și nu băgam de seamă. Pe vremea mea eram fericită și-așa. Cu mintea de-acum, n-aș mai fi, chiar dacă duc dorul unor vremuri de mult apuse, în care totul era mai simplu. Cu toate astea, neuronul logic îmi spune că în lumea prezentului, fără un computer nu mai poți face față. Nu când toată lumea e guvernată de o nouă birocrație care se desfășoară la nivel online... 

     Și, adevărul crud e că nu multe școli din România au dotările necesare și direct proporționale cerințelor lumii în care trăim. Ăsta e adevărul. Și adevărul mai crud de-atât e că în România în care trăim, cine-știe când vor avea școlile dotările necesare. Și-n altă ordine de idei, până când se trezește cineva să ajute învățământul românesc, rămânem cu note jalnice la Bacalaureat și cu elevi care habar n-au cum să scrie cu cratimă pe ici, pe colo, unde-i nevoie.

      Sau? Sau se gândește, de fapt, cineva ca Profi la câteva școli din România? Okayu', nu le poate Profi dota pe toate, pentru că nimeni nu-i chiar Super Man, oricât de Super Market ar fi; și-apoi, din și-anume știți-voi-ce, nu poți face coadă de bici (cum obișnuia să spună bunicul meu). Cu toate astea poate dota câteva școli, ceea ce e mai mult decât nimic.


Despre ce e vorba? Despre campania Profi te premiază, campanie în colaborare cu cei de la Vodafone.

Cum funcționează? 

      Cumperi de la Profi, primești bon fiscal și un bon nefiscal. Bonul nefiscal îl completezi cu numele Școlii Generale Nr. 8, Mircea Vodă, Călărași și îl depui în urnă. Apoi, în spirit de solidaritate pentru această magnifică școală, îți convingi rudele/prietenii/cunoștințele să facă același lucru, fiind absolut convins că Școala Generală Nr.8, Mircea Vodă, Călărași, merită din plin efortul tău, cât și cel al rudelor tale.

Hai că mâine-'ncepe școală. N-ai cum să rămâi îndiferent, nu?


Campanie ce n-ar fi posibilă fără ajutorul celor de la Blogal Initiative, vestiți fiind prin blogosferă în acest sens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!