Translate Le Moustache

duminică, 13 mai 2012

Narcotango și Răzvan Mazilu la Sala Palatului în data de 15 mai!

Da, am să fiu acolo. Categoric am să fiu acolo. Nu tocmai pentru că am să fiu în București în seara aia, dar și pentru că e o ocazie ideală de a vedea un show de calitate. Cine? Narcotango! Și mai cine? Răzvan Mazilu. Doar trebuie să fie muzică, dar trebuie să fie și dans, nu? Că doar de-aia e tango. Și nu orice fel de tango, ci electronic tango. Când? Pe 15 mai la orele 20. Unde? La Sala Palatului, în București, firește. 

Be there, c-are să fie fain! 

Va fi o seară perfectă. Ce poate fi mai frumos decât să fii cu persoana iubită la un așa regal?Vă spun eu, foarte puține lucruri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!