Translate Le Moustache

marți, 3 aprilie 2012

Despre mămici, în general

Recunosc! Habar n-am de nimic când vine vorba de sarcină sau cum e să fii mamă. Și, cine mă știe bine de tot are habar de ce nu o să știu niciodată. Un motiv pe care îl pot da însă pe post, e faptul că nu sunt făcută să fiu mamă. Și, sunt de părere că, pentru a fi mamă, trebuie să ai chemare și trebuie, în consecință, să știi exact cu ce se mânâncă subiectul. Nu de alta, dar nimeni nu vrea copii frustrați în lume. Iar primul motiv pentru care unii copii devin frustrați este pentru că unele mame nu știu ceea ce fac.

Tocmai de aia, totul ar trebui să înceapă din momentul în care sarcina este în proces. Informația este mereu de aur, iar cele mai multe ar trebui să știe că pentru a avea o sarcină bună și fără complicații trebuie să ia totul din pripă. 

Acum suntem în era în care totul se desfășoară pe internet. Chiar și sfaturile privind sarcina. Tocmai de aia, eu, ca și om care are legătură mult cu online-ul, recomand sarcina pe saptamani. Și, sincer, dacă aș fi mămică, categoric acolo aș merge pentru informații despre cum trebuie să decurgă o sarcină normală la termen. Tot ce puteți voi este să-mi urmați sfatul pentru că dacă e să știu ceva, e acolo unde să îmi caut informațiile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!