Translate Le Moustache

luni, 1 aprilie 2013

Expertul in scaune

    Cum spuneam si intr-un alt articol, de mic copil am avut probleme cu spatele, cu pozitia stramba a coloanei. Efectele pozitiei nepotrivite la masa de scris isi fac chiar si astazi de cap cu mine, problema agravandu-se destul de mult. Cum sa va zic, a avea constant dureri de spate e echivalentul unei cafele dureroase bauta aproape de miezul noptii. O durere de spate te face sa te zvarcolesti de durere si sa nu dormi. 

     Daca pe vremea copilariei nu dadeam foarte mare importanta subiectului scaune de birou, multumindu-ma cu absolut orice, iata ca acum lucrurile stau cu totul altfel. Nu ati vrea sa ma vedeti cat timp petrec pana imi aleg scaunul de birou potrivit. Sunt titirita, sunt rabdatoare si tipicara. Ma uit la absolut orice detaliu. Si, pentru ca sunt in cautarea unui scaun de birou potrivit pentru durerile mele de spate, iata peste ce am dat: vezi link

Spre exemplu:

scaune de birou
    Iata ceea ce as recomanda oricui este plecat la vanatoare de scaune de birou. Scaunul perfect, care se muleaza perfect pe coloana vertebrala si care te ajuta sa poti sa dormi normal noaptea. Sa nu te mai zvarcolesti de durere. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!