Translate Le Moustache

sâmbătă, 7 iulie 2012

Ne jucăm poker online


Despre poker online nu aș sti mare lucru ce să zic. Tocmai pentru că nu sunt marele expert în domeniu. Tocmai pentru că pentru așa ceva, în mare majoritate e nevoie de un expert. Iar eu nu sunt, deși mereu mi-am dorit în secret să fiu. Poate am văzut prea multe filme, poate pentru că adrenalina place oricui, poate pentru că tuturor ne plac banii; cine știe. 

În altă ordine de idei, iată că acum trăim într-o epocă în care lucrurile se învață mult mai ușor decât se învățau pe timpuri. O epocă în care avem parte de ajutor de oriunde ne întoarcem privirea, chiar și când vine vorba de învățatul pokerului online. Da, totul se întâmplă în online, în intimitatea casei tale. 

Regulile sunt aceleași, jucătorii aceiași, avem chiar parte de campionate și micro campionate, exact cum totul s-ar întâmpla într-un mediu clasic și fizic. Așa că, pentru cei ce sunt pasionați fără de leac de jocuri de genul acesta, sunt invitații mei să urmeze link-ul de mai sus și să se joace până nu mai știu de ei. 


Cine știe, poate așa aș putea învăța chiar și eu cum să joc poker!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ți părerea (fie ea și-n contradictoriu cu a mea), dar fă-o cu bun simț!